FAQ’s nascholingen

Hebt u algemene vragen over de programma’s van Lemion®? Of over uw deelname aan een concreet programma? Wilt u meer weten over betaling, annulering en accreditatiepunten? Raadpleeg dan de antwoorden op de veelgestelde vragen die hieronder staan vermeld.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan a.u.b. contact op met een medewerker.

Is er een relatie tussen Lemion® en Benecke, medische educatie en communicatie?
Lemion® is als zelfstandige bij- en nascholingsorganisatie voortgekomen uit Benecke, medische educatie en communicatie. Beide bedrijven bieden onafhankelijk van elkaar hoogwaardig postacademisch onderwijs aan.

Naar boven

 


Hoe weet ik zeker dat Lemion® mijn inschrijving voor een bijeenkomst heeft ontvangen?
Na uw inschrijving ontvangt u van Lemion® per e-mail een bevestiging van deelname. Zodra u deze heeft ontvangen, bent u definitief ingeschreven. Mocht u na uw inschrijving nog uitnodigingen ontvangen, dan kunt u die als niet verzonden beschouwen.

Naar boven

 


Wanneer ontvang ik gedetailleerde informatie over de bijeenkomst, zoals de route?
Circa één week vóór de bijeenkomst ontvangt u een e-mail waarin de locatiegegevens, routebeschrijving, en de deelnemerslijst staan vermeld.

Naar boven

 


Ik kan wegens omstandigheden toch niet deelnemen. Hoe meld ik mij af en wat gebeurt er met mijn betaling?
Annulering van deelname is bij Lemion® alleen schriftelijk mogelijk. Per e-mail of post dient uw annulering uiterlijk 15 werkdagen voor aanvang van de bijeenkomst bij Lemion® binnen te zijn. Tot deze datum wordt het inschrijfgeld gerestitueerd. Na deze datum bent u het volledige bedrag verschuldigd en kan geen restitutie meer plaatsvinden.
Voor de scholingen in het buitenland geldt een afwijkende annuleringsregel. U kunt daarbij niet kosteloos annuleren; u bent altijd 10 procent annuleringskosten verschuldigd. Voor de exacte annuleringsvoorwaarden voor die betreffende scholing verwijzen wij u naar de bevestigingsbrief van de scholing waarvoor u zich hebt ingeschreven.

Naar boven

 


Ik heb mij al ingeschreven, maar ik ontvang nog steeds uitnodigingen. Hoe kan dat?
Na uw inschrijving ontvangt u van ons per e-mail een bevestiging van deelname. Zodra u deze hebt ontvangen, staat u definitief ingeschreven. Mocht u toch nog uitnodigingen ontvangen, dan kunt u die als niet verzonden beschouwen.

Naar boven

 


Hoe weet ik of mijn betaling al binnen is bij Lemion®?
Mocht Lemion® uw betaling nog niet hebben ontvangen, dan ontvangt u hierover een aparte e-mail. Let op: als uw inschrijfgeld niet vóór de bijeenkomst binnen is, dient u uw betaling op locatie te voldoen.

Naar boven

 


Kan het zijn dat ik nooit een factuur van Lemion® heb ontvangen?
Na uw inschrijving voor een bijeenkomst ontvangt u van Lemion® per e-mail een bevestiging van uw deelname. Zodra u deze hebt ontvangen, staat u definitief ingeschreven. Let op: uw factuur kunt u downloaden op de website na afronding van uw inschrijving. Wanneer u geen factuur heeft kunt u het contactformulier invullen en zullen wij u uw factuur toesturen.

Naar boven

 


Hoeveel accreditatiepunten zijn er toegekend?
Het aantal toegekende accreditatiepunten kunt u vinden onder het kopje ‘accreditatie’ bij elk scholingsprogramma op de betreffende website.

Naar boven

 


Wanneer worden de accreditatiepunten officieel toegekend voor een nascholing?
Het verschilt per beroepsgroep wanneer de accreditatiepunten worden toegekend. Meestal is dit voorafgaand aan de bijeenkomst, maar het gebeurt ook wel dat pas na de scholingsbijeenkomst de officiële toekenning wordt verleend. Bij scholingsprogramma’s voor Lemion® is nog nooit een accreditatieaanvraag afgewezen.

Naar boven

 


Wanneer worden mijn accreditatiepunten bijgeschreven in GAIA of PE-Online?
Binnen maximaal 2 maanden na de betreffende bijeenkomst zijn uw accreditatiepunten in GAIA (Gemeenschappelijke Accreditatie Internet Applicatie) van de KNMG of in PE-Online bijgeschreven.

Meer informatie over GAIA is te raadplegen op de KNMG-website.

Naar boven

 


Ik heb post van Lemion® op een verkeerd adres ontvangen. Hoe geef ik een adreswijziging door?
Lemion® verkrijgt adresgegevens van vrijwel alle deelnemers via IMS Health te Naarden. U dient uw adreswijziging aldaar door te geven via directmarketing@nl.imshealth.com of tel. 035 – 695 53 00.
Bent u SPV? Uw adresgegevens zijn afkomstig van de NVSPV. Uw adreswijziging kunt u aan deze vereniging doorgeven via tel. 040 – 292 60 41.

Naar boven

 


Ik kon niet bij een bijeenkomst aanwezig zijn. Kan ik alsnog een hand-out ontvangen?
Ja, indien u was ingeschreven voor het symposium is dat uiteraard mogelijk. Lemion® werkt niet met gedrukte hand-outs maar u hebt altijd recht op een inlogcode opdat u het betreffende cursusmateriaal kunt downloaden.

Naar boven

 


Ik heb meerdere deelnemers ingeschreven, maar ik krijg per mail slechts één bevestiging. Hoe kan dat?
Indien u meerdere deelnemers online inschrijft d.m.v. hetzelfde e-mailadres, dan krijgt u éénmalig een bevestiging per e-mail.

Naar boven

Back to Top