FAQ’s nascholingen

Hebt u algemene vragen over de programma’s van Lemion® of over een specifieke nascholing? Wilt u meer weten over betaling, annulering en accreditatiepunten? Raadpleeg dan de antwoorden op de veel gestelde vragen hieronder.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij?
Kijk dan a.u.b. op deze site bij de Algemene Voorwaarden of neem contact met ons op.


Hoe weet ik zeker dat Lemion® mijn inschrijving voor een nascholing heeft ontvangen?
Nadat u zich hebt ingeschreven ontvangt u altijd per omgaande een e-mail met de bevestiging van uw aanmelding. Formeel staat u dan als deelnemer ingeschreven. Mocht u deze e-mail niet hebben ontvangen, neem dan a.u.b. contact met ons op.

Naar boven

 


Ik heb mij al ingeschreven, maar ik ontvang nog steeds uitnodigingen.
Lemion® verstuurt ter aankondiging van haar nascholingen meerdere keren dezelfde e-mail aan haar volledige relatiebestand. Na uw inschrijving voor een bepaalde nascholing kunt u deze berichten negeren.

Naar boven

 


Wanneer en/of hoe ontvang ik praktische informatie over de nascholing?
Circa één week vóór de bijeenkomst ontvangt u een e-mail met de locatiegegevens, de routebeschrijving en de deelnemerslijst. Gedetailleerde inhoudelijke informatie is steeds beschikbaar via www.lemion.nl/agenda.

Naar boven

 


Ik kan wegens omstandigheden toch niet deelnemen. Hoe meld ik mij af en wat gebeurt er met mijn betaling?
U heeft het recht deelname aan de activiteit te annuleren. Dit kan alleen per e-mail of post. Lemion® bevestigt de annulering na ontvangst per e-mail. Na de datum van inschrijving geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen: binnen die termijn kunt u altijd kosteloos annuleren. Als u deze al heeft betaald, wordt het inschrijfgeld binnen twee weken gerestitueerd. Bij annulering tot vier weken voor aanvang van de nascholing worden alleen administratiekosten ad € 25,- (= € 100,-in het geval van een meerdaagse cursus) in rekening gebracht. Bij annulering minder dan 4 weken voor de nascholing bent u verplicht het gehele inschrijfgeld te betalen. Als moment van annulering geldt de datum waarop de schriftelijke annulering is verstuurd. U kunt zich zonder kosten altijd laten vervangen door een collega.

Naar boven

 


Hoe weet ik of mijn betaling al is ontvangen door Lemion®?
Mocht uw betaling niet tijdig zijn ontvangen, dan ontvangt u hierover een separate e-mail. In het uiterste geval verplicht men zich het inschrijfgeld op de nascholingslocatie te voldoen.

Naar boven

 


Kan het zijn dat ik nooit een factuur van Lemion® heb ontvangen?
Na uw inschrijving volgt op de laatste pagina de factuur die u kunt downloaden.
Eventueel kunt u het contactformulier invullen opdat aan u een factuur kan worden toegestuurd.

Naar boven

 


Hoeveel accreditatiepunten zijn er toegekend?
Het aantal toegekende accreditatiepunten kunt u vinden onder het kopje ‘accreditatie’ op de betreffende website van de nascholing.

Naar boven

 


Wanneer worden de accreditatiepunten officieel toegekend?
Het verschilt per beroepsgroep wanneer de accreditatiepunten door de betreffende accrediterende instanties worden toegekend. Doorgaans is dit ruim vóór de datum waarop de betreffende nascholing plaatsvindt. Bij uitzondering wordt de officiële toekenning pas na de bijeenkomst verleend. Een accreditatieaanvraag van Lemion® is nog nooit afgewezen.

Naar boven

 


Wanneer worden mijn accreditatiepunten bijgeschreven in GAIA / PE-Online?
Binnen 6 weken na de betreffende nascholing zijn uw accreditatiepunten in GAIA (Gemeenschappelijke Accreditatie Internet Applicatie) / PE-Online bijgeschreven. U ziet dit in uw persoonlijke dossier. Op verzoek kan een certificaat worden toegestuurd.

Naar boven

 


Ik heb post van Lemion® op een verkeerd adres ontvangen. Hoe geef ik een adreswijziging door?
Een verandering van adresgegevens (post of e-mail) kunt u melden via info@lemion.nl.

Naar boven

 


Ik wil me afmelden voor de nieuwsbrieven van Lemion®
Onderaan iedere nieuwsbrief staat een link waarmee u zich direct kunt uitschrijven.

Naar boven

 


Ik kon niet bij een nascholing aanwezig zijn. Kan ik alsnog een hand-out ontvangen?
Indien u stond ingeschreven en de betaling was voldaan, is dat uiteraard mogelijk. Lemion® werkt niet met gedrukte hand-outs, het cursusmateriaal staat online. Met een speciale inlogcode kan men de betreffende informatie downloaden. De code wordt direct in aansluiting op de nascholing per e-mail toegestuurd.

Naar boven

 


Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Zie bij een klacht de klachtenprocedure elders op de website.

Naar boven

 


Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig bij Lemion®, c.q. is mijn privacy verzekerd?
Dat is uiteraard het geval. Zie a.u.b. bij ‘Privacyverklaring’ elders op de website.

Naar boven

Back to Top